Man lär sig att det ordnar sig

Två veckor sen sist. Hunnit med både bra och dåliga saker, till de sämre hör ytterligare ett haveri av magen samt ett par läkarbesök (tur jag har frikort snart, min satans kropp ruinerar mig). Fan, känns som att jag inte pratar om annat än sjukdomar i dagsläget, men ibland är det lite svårt att, ja, acceptera. Men jag är en bit på vägen, känns det som.

Men annars har det varit bra veckor! Cruisingfest i lördags, bästa kvällen/natten på länge. Kände mig som 17 år igen när jag satt onykter och sjungandes i vardagsrummet med Emma och Fredde. Avslutade någonstans runt 05.30 med att dansa tryckare till Bruce Springsteen med Fredde, haha. Mycket fint, det kan man dock inte säga om bilderna Emma tog på oss under tiden - vilka garanterat kan ses i ett facebookalbum inom en snar framtid, om jag känner henne rätt.


Valborg två dagar senare blev lugn (mycket tack vare bakfylla deluxe på söndagen, som jag spenderade med att titta på Anna skipper (?)).


Idag har varit en kanondag, lite förmiddagsvin med Hannah i solen, sen hem och laga Tikka Masala åt mig och min lilla fru som spenderade sin första dag på nya jobbet. Morgondagen ska jag tillbringa med mamma, som uppnår hela 52 år!


Apropå rubriken, utvecklat viss besatthet av den här låten. Känner mig (återigen) som 17 år, manodepressiv, alternativ och kentälskande.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-02 @ 13:40:39
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0