What doesn't kill you

Lördag, och ikväll blir det inflyttningsfest hos Joel. Ska bli trevligt, är dock lite deppig eftersom jag efter att ha valt outfit för kvällen samt sminkat mig känner mig som Morticia Addams. Vilket nödvändigtvis inte behöver vara något dåligt, men alltså FAN vad jag ser blek och jävlig ut, framför allt med lite svart ögonskugga. Ge mig sommarväder nu, det här vädret är inte smickrande för varken mitt humör eller utseende.

Fredagkvällen spenderades med pizza, sektfilm (?) följt av snygg sexig och singel tillsammans med Emma och Fredde. Den här veckan har varit ganska händelselös egentligen, skönt att det blir ändring på det nästa vecka! Då blir det bland annat att träffa Jocke, gå på volontärmöte för Kumulus, fira Freddes födelsedag och se Maria Möller i Kalmarsalen. Blir nog en skön vecka, kan behövas med tanke på att veckan som följer därefter inte kommer bli lika trevlig. Well.


Nu ska jag försöka göra något åt min spök-look samt locka ut Emma från sitt rum, oklart vad som blir den största utmaningen. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0