Tell me now baby, is he good for you

Riktigt jävla extremtrött idag. Fattar inte varför jag börjat sova så dåligt? Drömmer mardrömmar, vaknar mitt i natten och kan inte somna om. Inatt drömde jag att en traktor skulle köra över mig, vaknade och insåg att traktorljudet kom från mannen bredvid som finkänsligt nog snarkade mig rakt i örat. Men vad fan, jag har hellre ett sådant uppvaknande än det jag hade tidigare i veckan - drömde att någon skulle gasa ihjäl mig inuti ett slott (?) och vaknade av att jag satt i yogaställning under täcket. Well. Finns säkert någon bra freudiansk förklaring till det med.

Gårdagen spenderade jag mestadels framför datorn tillsammans med en skoluppgift om orkaner, följt av filmkväll hos Joel där filmen "Take Shelter" ironiskt nog handlade om stormar (och hallucinationer). Igår hade jag också en märklig upplevelse på Willys, då jag fick skräp i ögat och råkade hamna i en motvillig flirt med kassören.

Idag ska jag återigen dejta datorn ett par timmar, eventuellt följt av yoga och sedan spendera kvällen hos Jocke. Dagens soundtrack är bästa Bruce, 169 dagar kvar till Ullevi!

Bruce Springsteen – I'm On Fire
At night I wake up with the sheets soaking wet
and a freight train running through the
middle of my head
Only you, can cool my desire
Oh oh oh
I'm on fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0