Time after time

Fattar inte att jag flyttar om tio dagar. Tiden går sjukt fort, det säger man väl hela tiden, men nu är det verkligen sant. Dagarna bara flyger förbi. Försöker ta vara på tiden så mycket som möjligt, trots alla gånger jag förbannat den här helvetesön och helveteshålan så känns det märkligt att flytta härifrån. Bara fem mil bort den här gången, undrar hur det känns den dagen man byter land, om jag blir såhär sentimental av fem mil?

Nåja, hittade en mysig låt som jag minns att jag älskade för ett par år sedan men aldrig lyckades hitta namnet på. Nu har jag äntligen gjort det, note to self är dock att inte spela den när jag har en dålig dag. Känns som en låt som får en att vilja dra fram en flaska sprit och ett rep i livets mörka stunder - men den är åtminstone väldigt fin! Här har vi den.

Imorgon blir det en dagstripp till Malmö. Godnatt!

Och just det. MVG i hotell B. Jag är väldigt stolt över mig själv.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Åh grattis till MVG:et :D

2011-05-15 @ 14:30:56
URL: http://heartscene.se
Postat av: Blondis

JAG ÄR OCKSÅ (OM MÖJLIGT!) ÄNNU MER STOLT ÖVER DIG! Klarade du det är det inte mycket du inte klarar :) Det går bra nu!

2011-05-17 @ 09:16:24
URL: http://kaifighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0