Lilla lady



Borde nästan tatuera in ovanstående med tanke på hur konflikträdd jag kan vara. Gillar verkligen inte att bråka med människor, tycker det är så onödigt, men ibland gör man det av rätt anledningar. Att stå upp för sig själv är viktigt - för andra också, såklart, men ännu viktigare att göra det för sig själv.


Har vart extremt sjuk sen i söndags (japp, nu igen) och den här gången var det riktigt illa, ville verkligen bara dö, men nu verkar jag vara på bättringsvägen. Om inte annat så tänker jag tvinga mig själv till att må bättre, för imorgon bär det av till Stockholm!!! Herregud, som jag längtat. Får dock bli en nykter och hyfsat lugn helg för min del med tanke på mitt mående, men inte spelar det någon roll när man är i favoritstaden bland underbara människor. Det här ska bli så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0