-

Är rätt kass på bloggandet nuförtiden, men vafan. Skriver ju bara för min egna skull egentligen (om andra läser ser jag det bara som en bonus) så det gör inte mig så mycket. Men ändå, det har hänt en del på sistone.

Först och främst så flyttar jag hemifrån 1:a juni! Till en trea i Nybro (som jag förresten inte ens sett än, annat än på bild) och blir sambo med Emma. Ska bli så jävla skönt. Vet att vissa tycker det är lite kul att jag ska flytta till just Nybro av alla ställen och undrar varför jag vill bo där? Men ärligt talat, även om jag själv haft mina tveksamheter till och från så känns det som rätt beslut. Att få starta mitt egna liv är allt jag vill just nu och att äntligen få prioritera mig själv ska bli så underbart. Längtar mer än någonsin till sommaren.

Det enda som inte samarbetar med mig just nu är min kropp, eller snarare min mage, som har fuckat ur fullständigt. Den gjorde även att jag missade min sista utbildingsdag på Stena Line (låg ihopkurad på hotellrummets badrumsgolv och grät, sinnessjukt). Verkar som att jag ska få påbörja en riktig utredning hos läkaren nu, känns bra åtminstone!

Annars, så är jag väldigt motiverad inför framtiden. Men har grym beslutsångest! Fan vad mycket roliga utbildningar det finns, och för att inte tala om alla länder jag vill besöka/bo i? Det ska bli kul att se vart man hamnar i livet.

I am the master of my fate, I am the captain of my soul.

Kommentarer
Postat av: Silkis

Jag måste verkligen få våldgästa dig och fieeettaaaahn i sommar!

2011-03-09 @ 23:55:10
URL: http://skrattmoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0