...

Trots att helveteshelgen är över så har jag haft en riktig helvetesdag, orkar inte ens gå in på allt som gått fel idag. Avslutningen på dagen vägde dock upp för allting - helkroppsmassage nere i spaet, gick dit helt sönderstressad och nedbruten, kom ut helt omtumlad med ett stort leende på läpparna, haha! Lär ju spendera ett antal hundralappar ytterligare i spaet ombord i sommar. Efter min behandling la jag mig på däck och njöt av solnedgång över Polen, tittade på förbipasserande fartyg och hade lite Bruce Springsteen och Rolling stones i lurarna. Går inte att beskriva hur mycket jag älskar min arbetsplats i sådana lägen. Andra stunder har man lust att gå av med omedelbar verkan, så man pendlar ju en del humörmässigt...

Lön imorgon, tre heldagar kvar ombord. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0