...

Ett tag sen sist, ja! Sitter just nu ute på Stena Vision, mönstrade på idag för min andra arbetsvecka ombord för i sommar. Har verkligen jobbat skiten av mig idag, har varit nere på däck nummer två och bäddat & städat - däck två är "reservdäck" som bara används när resten av hytterna är fullbokade. Det är så sjukt varmt där nere vilket gör jobbet väldigt mycket svårare, fick även jobba över mer än en timme så nu värker både ben och armar. Det är dock ingenting emot hur helgen kommer bli, lär få jobba på måndag också då jag egentligen ska vara ledig.

Brandövning idag med och precis som förra gången var jag med i utrymningsgruppen och utrymde däck två (kommer drömma mardrömmar om det där jävla däcket). Nu ligger jag i hytten och läser om spabehandlingar som jag tänker unna mig nästa vecka när lönen kommer. Så jävla gutt!


Mönstrar av på fredag igen, då blir det att sova en stund och sen bege sig till Bergkvara Waterfestival. Mycket pepp på detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0