Hold your horses

TRÖTT. Mycket värt det dock, för vilken trevlig kväll det var igår! Tjejkväll hos Hannah med tacos och corona, sen blev det KM och O'learys med Emma och Mathilda. Starten på kvällen var dock fruktansvärd, äcklig fyllegubbe på bussen som la sina händer på mina och emmas knän. Det mest obehagliga jag vart med om på länge. Tur att kvällen i övrigt var väldigt lyckad! :)

Idag släpade jag mig upp för att gå på tidig bio, Harry Potter blev det, klart sevärd. Riktigt spännande trots att jag ändå läst alla böckerna och således inte borde ha så mycket att fundera över.

Frisören imorgon, nu ska skiten väck! Frågan är ju bara vad fan man ska göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0