Strong enough

Lite lätt trött på att plugga för tillfället, men så blir det när man gör allt i sista minuten. Är dock mycket, mycket stolt över mig själv och över vad jag åstadkommit de senaste dagarna. Jag kan när jag vill! Kursen slutar på fredag och efter det ska jag ta semester en vecka, för att hoppa på en ny grej nästa måndag. Det blir sannerligen en utmaning, men en rolig sådan. Först ska jag som sagt njuta av en frivecka, ska knappt röra datorn utan tänker bara ligga ute i solen, läsa någon bra bok och bara ha det bra.

Förresten, har hittat ett fantastiskt band på Spotify. Isak Strand vs Toe heter dom och jag vågar nästan lova att de kommer slå igenom som bara fan under 2011. Framför allt med låten Be all we could, potentiell sommarplåga, haft den på hjärnan i någon vecka nu...

Kommentarer
Postat av: Becka

Duktig tjej!

2011-05-01 @ 10:06:21
URL: http://kaifighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0