Rockstar

Sover dåligt numera. När jag väl somnar, vilket oftast inte blir förrän på morgonen, sover jag bara tre-fyra timmar och vaknar tröttare än när jag gick och la mig. Börjar bli mörk under ögonen och ser allt annat än fräsch ut.

Nattens brist på sömn var dock mitt eget fel, filmkväll till klockan 06 imorse. Men jag klagar inte, för det var väldigt trevligt! Fick även första påskägget och avslutade natten/morgonen med att slocka hemma hos Jocke. Idag har vi legat och stekt i Haga Park, Jocke snarkade så att barnfamiljer stirrade, haha!

Ikväll ska jag återse Karin för första gången på månader, verkligen på tiden att ses nu. Imorgon väntar knytkalas hos Hannah. Känns hittills som en bra påskhelg på alla sätt och vis, måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0