Valmöjligheter

Sitter och läser på Valmyndigheten, och vad folk har lagt handskrivna röster på. Hitills har jag hittat folk som skrivit:

- Ninjapartiet
- Bäverkompaniet
- Donald duck
- Samma som förra gången (ja, bra, då vet vi!)
- Må den tjockaste vinna (Göran Persson, någon?)
- Onanister för fred (HAHA, lätt min favorit)
- Mjaou Mjaou kissekatt
- FRA - fria rullatorer-alliansen
- Oskuld efter 30 demokraterna


Ibland måste jag verkligen säga att jag känner stor kärlek till alla dessa sjuka människor out there. Samtidigt är man jävligt ambitiös om man orkar släpa ner sig till vallokalen bara för att klottra ner "onanister för fred" och lämna fram... Men jag älskar det!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

wtf?! XD

2010-09-26 @ 14:56:43
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0