Seize the day

Som vissa av er vet så är jag ganska sugen på att tatuera in "Seize the day" eftersom det är en tankegång jag gillar. Fånga dagen, ta tillfället i akt, du kan vara stendöd imorgon... Och så vidare. Problemet är att jag idag insåg att jag inte lever efter en sådan policy. Har spenderat dagen i soffan, med datorn. Punkt. Så skulle jag vara död imorgon hade jag en väldigt ogivande sista dag i livet.


Vet inte riktigt vad det är med mig idag. Vaknat på fel sida skulle man nog kunna kalla det, men jag är nog bara lite trött på mig själv. Trött på att jag inte får saker gjorda, trött på att jag är arbetslös.
Och trött på att jag har väldigt svårt för att plocka upp telefonen och svälja min jävla stolthet.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Låten seize the day borde väl ändå har peppat dig o:

2010-09-22 @ 19:52:26
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0