Neutron star collision

Det mest produktiva jag gjort idag? Besökt frisören och klippt av håret. På halva sidan. Inspirerades av Rihanna när hon såg ut såhär, dock får jag poängtera att det är långt ifrån sådär jag ser ut, tyvärr. Har absolut inte lika kort hår utan har fortfarande kvar längden, och har inte vågat raka av skiten helt på andra sidan. Är dock väldigt sugen på att ge det ett försök, vågade bara inte gå all in med en gång.


Annars har jag dansat runt till Muse i lägenheten (vissa dagar är perfekta för Muse), gjort ett tappert försök att städa köket och bakat en grym kladdkaka. Och visat upp min fagra bakdel i webcam för Becka, haha! Mina vänner får stå ut med mycket.


Imorgon väntar en städdag och mera jobbsökande. Vuxenpoängen bara haglar över mig. Do I like it? Inte ett dugg. Tack och godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0