My heels are killing me

Begav mig till jobbmässa idag efter cirka tre timmars sömn. Hade således ännu färre hjärnceller än vanligt i skallen, vilket avspeglades i att jag gjorde bort mig totalt. Skulle gå fram till ett par möjliga arbetsgivare för att göra en grym presentation av mig själv, åtminstone var tanken så. Slutade med att jag kom av mig totalt, glömde bort vad jag skulle säga och drar den väldigt klämkäcka repliken "här kommer jag och mitt lilla cv" följt av ett riktigt garv. Som tur var hade dom humor så förhoppningsvis är jag inte helt borträknad :)


Lyckades eventuellt charma till mig en arbetsintervju inom restaurangbranschen också. Hoppas hoppas.


Dagens händelser i övrigt:
- Tappat bort mitt västtrafikskort
- Fått höra av två olika personer "ah, vilken fin småländska du pratar" (FUCK OFF, jag är från öland!!!)
- Blivit knuffad av en stressad man, som på väldigt dålig svenska utbrast "TOOOT TOOOT" (<3)

Spenderat större delen av dagen med att skratta, mestadels åt mig själv. Övertrötthet är underbart, nu ska jag jävlarimig sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hahaha.. och öländska är så fult ju D:

2010-09-23 @ 22:32:09
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0