MP vs SD

Efter en mysig diskussion om politik vid frukostbordet uttryckte jag vad jag tycker om Tobbes sverigedemokratiska åsikter - genom att hälla en skål vatten över honom. Så jodå, det där med att bo ihop går framåt hitills, absolut ;)


Härlig dag igår, och grattis Becka i efterskott :) Promenerade runt i Slottsparken med henne och Razze, och sedan begav vi oss mot Haga för lite fika. Vilken underbar stadsdel det är för övrigt, jag inser hur lite jag har sett av Göteborg när man upptäcker sådana guldkorn.


Planer för dagen är att komma ut och röra på fläsket lite, och så självklart - jobbsökandet. The neverending story.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

hahah, du glömde nämna sälarna ju! ;D

2010-09-16 @ 12:39:16
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: Karin

Älska Haga, det är så mysigt där!! Lund är för övrigt också fint, hit är du välkommen ;)

2010-09-21 @ 19:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0