Won't back down

Jag ska fan inte deppa ihop nu. Det är inte läge. Trots att häxan på csn rakt ut sa att jag misslyckats, trots att jag bokstavligt talat äger sju spänn och inte har någon aning om när jag får pengar igen - Jag ger inte upp nu. Det funkar inte att bara lägga sig ner och dö så fort livet går emot en, det fungerade när man var fem-sex men inte nu. Jag ska ordna upp det här också.


Johnny Cash - Won't back down är en av de bästa låtar jag någonsin hört, utan att överdriva. Passar väldigt bra idag också.

Gonna stand my ground
Won't be turned around
And i'll keep this world from dragging me down
Gonna stand my ground
And i won't back down




Kommentarer
Postat av: Malin

Helvete Becca... låter riktigt bedrövligt :( Men är i alla fall glad att du inte ger upp helt!

2010-11-19 @ 10:36:22
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0