Reason I'm alive


Extraknäckt som Mystery shopper idag, väldigt lättförtjänta pengar måste jag ju säga. Nu sitter jag och försöker ägna mig åt ytterligare jobbsökande, i allt från Kalmar till Norge till Irland. Jag vet ju vart jag helst vill, inte så svårt att lista ut, men vi får väl se vart man hamnar.


Var för övrigt tvungen att hoppa av skolan, eftersom jag inte fick CSN skulle det inte gå. Nu får jag, om allt går som jag tänkt mig, lite pengar på fredag istället. Känns lite sådär, känner mig väldigt misslyckad trots att jag vet att jag inte borde det. Förutsättningarna var inte rätt osv, och det är bara att ta nya tag när det löst sig med pengar. Man kan i alla fall inte säga att jag inte försökte, för det gjorde jag.


Helgen spenderas i Torpet, sen blir det kanske lite julmarknad på det. Verkar i alla fall som att jag har en bra helg framför mig, I like it :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0