Dirty old town


Ahh, jag har Irlands-abstinens. Spenderade gårkvällen med Jocke, tittade på P.S I love you, inte nog med att man gråter för att filmen är så sjukt fin, man fäller väl en och annan tår för att man saknar Irland också. Usch, jag är alldeles för känslig, men gud vad jag längtar tillbaka. Jocke och jag pratade om det igår, att Irland har verkligen något speciellt som är svårt att förklara för någon som inte sett det med egna ögon.

Nedanstående video kan jag kolla på hur många gånger som helst. Det är verkligen precis så vackert som det ser ut på alla bilder från Irland, om inte vackrare. När ekonomiska krisen lagt sig i landet (vilket visserligen lär dröja ett antal år) så lita på att jag åker tillbaka och letar jobb. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0