Flaming amber


Herrejävlar vilket väder det vart idag. Skulle ner till Mörbylånga med morsan, först höll vi på att få vattenplaning och sen höll en bil på att sladda på oss. Insåg att vägen i stort sett var översvämmad, så det var bara att vända. Riktigt läskigt, har nog faktiskt aldrig haft så mycket regn på Öland under den tiden jag bott här.


Bron är avstängd, vinden viner utanför och nu ligger det inte bara en jävla massa vatten utanför utan även snö på marken. Nämnde jag att jag avskyr hösten/vintern? Annars kan jag ju bara ta tillfället i akt och poängtera att det gör jag. Väldigt, väldigt jävla mycket. Usch.


Nu ska jag bädda ner mig i sängen med den här låten. Gillar ni metal eller folk/metal så lyssna! Riktigt bra skit. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0