Allting kommer bli bra


Igår hade jag en helkväll med Malin och Jocke, caféhäng i fem-sex timmar. Mysigt som bara den! Och ikväll ska jag över till Mattias i Kalmar för en kväll där. Och för övrigt hoppas jag att min kära Emma sitter i Frankrike just nu och har det riktigt underbart åt mig med.

Smider planer för framtiden. Inte den närmsta framtiden direkt (den jag egentligen borde planera, hehe) utan längre fram, angående lite utbildning. Känns grymt bra, men det är ju inte dom minsta drömmarna jag fått direkt. Lär krävas ett antal år innan jag står på den platsen jag vill vara, men fan vad värt det kommer vara, och fan så stolt jag kommer bli över mig själv.


Allting kommer bli bra till slut,
Du ska se att allting ordnar sig.



Kommentarer
Postat av: Silkis

Vad har du för framtidsplaner, kära Myskis?

2010-11-20 @ 17:00:00
URL: http://skrattmoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0