Mf

Dålig dag, eller morgon, jag vet inte riktigt.
I vilket fall som helst är jag på ett riktigt fruktansvärt humör idag, vet inte riktigt vad det är med mig, men jag vill skrika, slå sönder något och dö på samma gång, ungefär. Har redan gjort verklighet av det förstnämnda, snart troligtvis det andra också, det sista ska jag försöka undvika.

Tror jag ska ta mina två kära vänner ipoden och cigaretterna och gå ut och umgås med dom en timme eller så, dock regnar det och ser jag en enda maskjävel lär jag väl lägga mig ner och börja gråta, haha..

Kommentarer
Postat av: Mejlin

skrik i en kudde! det brukar jag göra.

2010-05-15 @ 18:49:58
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0