In for the kill

La Roux - underbar duo, varför har jag inte upptäckt dem tidigare? Jag är i starkt behov av deras musik idag, för idag är jag hitills inte riktigt på topp känner jag. Dels är det inte riktigt okej att vara utan pengar när det är tusen saker man vill göra, dels är det skitväder ute och dels är jag bara sjukt irriterad. Sen är ju mitt humör känt för att skifta rätt fort, men just nu sitter jag och stör mig som fan. Jaja.


Ikväll blir det antingen nybro eller kalmar, det återstår att se. Annars blir det säkerligen Nybro i helgen istället eftersom Ämma blivit vuxen och skaffat eget place, där jag lär spendera mycket tid framöver :)

De senaste dagarna har jag sökt jobb, läst första twilight-boken, tränat, träffat min jobbcoach och träffat annat folk. Ganska slappa dagar med andra ord vilket är skönt. Dock skulle det ju vara trevligt med pengar, som sagt.


Kommentarer
Postat av: Rasmus

inget tillbaka från skatten D:?

2010-06-09 @ 15:43:32
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: Malin

kom ut till mig i Tvärskog och drick kaffe! det kostar gratis ;D

2010-06-11 @ 12:42:34
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0