Helt off

En gång i veckan ska man väl åtminstone kunna uppdatera? Mhm, tycker nog det.

Midsommar var awesome! Campade på Möllstorp som sagt, under dagen badade, solade, grillade och drack vi och framåt kvällen drog vi upp till Borgholm. Jag var riktigt sjuk men alkohol löste problemet och kvällen/natten var riktigt rolig. En av de roligaste (och sjukaste...) midsommarafton jag kan minnas att jag haft. Det tackar jag för :)

Har träffat folk varje dag sen dess också, inte mig emot. Har bland annat hunnit med strandhäng med Karin på Lökenäs, strandhäng med Hannah och Mattias på Möllstorp (Mattias var som en kalv på grönbete i vattnet, sjukt roligt :D ), biltur på Öland/Kalmar med Jocke och Lisa...

Och igår var det nattbio, premiären av Eclipse. Väldigt glad att jag såg den, tyckte den var väldigt bra - och fan i helvete vad snygga samtliga är. Jacob, framför allt, vilken karl!

Idag shoppade jag tre (!) väskor, till mitt försvar kan jag säga att det faktiskt var på Second hand och det gick på 90 spänn allt som allt. Ska dock lämna tillbaka den ena, en pradakopia som inte var så fin som jag tyckte först. Alternativt kränga på Tradera till någon dum jävel.

Annars så, min (emmas) mobil är stendöd, ipoden är borttappad och imorgon drar jag till Bergkvara - hur jag ska överleva bussresan utan musik blir ett senare projekt. Jag hatar. HATAR. att åka buss, eller göra någonting överhuvudtaget egentligen, utan musik i öronen. Jag kommer bli knäpp.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Becka

BLI knäpp? ;)

2010-07-02 @ 18:31:34
URL: http://kaifighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0