Saturday night

Inte okej att jag har en cover gjord av Victoria Silvstedt på hjärnan. Thanks for that Jocke, jag får inte "Saturday night" ur huvudet...

Igår var det fem timmars kvällsjobb innan det blev en snabbvisit på Lisas inflyttningsfest. Jocke och jag körde egen efterfest bara vi två efteråt, till typ fyra-fem på morgonen. Cosmopolitan, Dooleys och Xider gick ner, jag skulle som vanligt "ta en-två cider och gå hem vid ett senast" men som vanligt blir det aldrig som man tänkt sig. Trevligt var det i vilket fall som helst :)

Idag skulle jag egentligen jobbat 12-timmarspass men blev hemskickad redan efter 5 timmar, inte mig emot för usch vad trött jag var idag. Vaknade vid åtta-tiden imorse av det värsta åskovädret jag någonsin upplevt, helt sjukt! Måste slagit ner bara någon kilometer härifrån för fan vad det lät. Strömmen gick ett tag också så jag låg och kurade ihop mig med kissen i sängen innan jag släpade mig iväg till jobbet.

Ikväll blir det en lugn film-och-chips-kväll med Jocke, imorgon börjar jag inte förrän vid 18. SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0