Maakustååp

Sitter hemma hos Emma i Markustorp (uttalas Maakustååp, väldigt viktigt i de här bygderna). Vart här sen igår och det blev visst en natt till här, inte mig emot! Jag vet inte riktigt vad det beror på men jag trivs väldigt bra här. Det känns på något sätt som att varje gång jag åker hit, till Emma och Torpet, får jag en liten paus från allting. Kan kanske vara att byn är ganska så isolerad från omvärlden, att invånarna i torpet är jäkligt sköna eller helt enkelt att Emma är en jävligt bra vän. Idag har vi i alla fall hunnit med att spela disney-TP i ett par timmar, varit över hos Malin och nu gör vi det vi är bäst på - sitta vid varsin dator och vara osociala. Konstig relation, but I like that! :D

Imorgon ska jag släpa mig upp vid 07:00 (vilket ska bli intressant med tanke på min dygnsrytm, vi somnade vid 06.00 i natt) och åka in till stan och vinka av Jocke vid bussen. Här har vi också ett typexempel på en jävligt bra vän, som jag verkligen kommer sakna när han pimplar drinkar med snygga brudar på nån thailändsk strand. Life's a bitch...

Kommentarer
Postat av: ämma

SÅ JÄVLA TAJTA ÄR VI! :*:*:*

2010-01-12 @ 23:17:25
URL: http://emmawennerstrom.blogg.se/
Postat av: Mejlin

haha! låter ändå awesome Beccs! :)

2010-01-13 @ 17:06:39
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0