Light my fire

The Doors alltså, vilket band. Har spelats hemma i cdspelaren hela veckan. Vet inte riktigt vad jag ville ha sagt av det konstaterandet, det var bara något som dök upp i huvudet nu när jag sitter här och lyssnar på Light my fire. (Är det bara jag som tycker den är så otroligt porrig? Don't know!)





Ikväll har jag varit på bio med Emma och Anton, Sherlock Holmes blev det visst. Helt klart över förväntan, och Sherlock (Robert Downey Jr) = MUMS! Bio blir det visst imorgon också, Snabba Cash och en MINST lika snygg man där. Många snygga män den här helgen, det gillas! Hannah är det som blir mitt biosällskap imorgon och en fika ska vi hinna med också. Plus filmkväll med Karin på söndag, och allt som allt känns det som att den här helgen kommer bli jättebra. :)


Kommentarer
Postat av: k.

Jo, den låten är så sjukt mumsig. Namnamnam.

2010-02-01 @ 10:27:05
Postat av: Rasmus

The Doors är helt fuckingawsomekukirumpanbra! sett filmen?

2010-02-01 @ 11:32:39
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: Mejlin

L.O.V.E Sherlock Holmes, extremt cool och inte alls den där torra typen man annars kanske förväntar sig av brittiska män ;D

och ja, Doors äger :D

2010-02-02 @ 12:29:48
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0