Guess I'm gonna be alright

En liten snabbis-uppdatering från biblan.

Idag gjorde jag något jag är rätt glad över att jag gjorde; tog tag i en jobbig del av mitt liv som legat nertryckt alltför länge. Det ska bli ändring nu, jag är trött på det här. Det kommer ta tid, det kommer säkert vara smärtsamt, jag kommer vilja ge upp - men fyfan vad det ska bli awesome när det är färdigt. Det är nog nu.

Dagens låt = en ganska töntig låt egentligen, men som betyder otroligt mycket för mig. Alltid när jag har ångestdagar, deppiga dagar eller bara allmänt dåliga dagar mår jag mycket bättre av att lyssna på den här. Av någon anledning tänker jag alltid på min "extra-familj" bestående av alla vänner jag har och alla sjuka minnen man har tillsammans, och hur faan skulle man kunna låta bli att bli glad om man tänker på dom? :)

Soooo, here we go, en av mina feel-goodlåtar...

Guess I'm gonna be okay
I guess I'm gonna be alright
With my family here beside me
My family's here to guide me

:)



Kommentarer
Postat av: Rasmus

jag som tänkte på bob marley ;_;

2010-01-25 @ 20:06:55
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0