Låg

Första dagen som helt själv i telefon på kundtjänst avklarad. Sammanfattningsvis: Tre utskällningar, två säljåterkomster och ett okänt antal "kan du dröja lite, jag måste bara kolla med en kollega..." Men jodå, betydligt bättre än förväntat, absolut!

Annars då? Stress, sammanfattar nog min livssituation rätt hyfsat. Ser mest framemot helgen som ska spenderas hos Fröken Wennerström, först på släktkalas och sen på bastu/bubbelbad/vin-kväll. Så jävla behövligt just nu.

Det här är förresten min morgonlåt, en av relativt få låtar jag orkar med att lyssna på under morgonen utan att bli irriterad/somna/tappa peppen. Kanske lite underligt eftersom låttexten inte är den mest uppmuntrande, but it works for me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0