Higher

Helgen var, precis som jag förutspådde, riktigt jävla bra.
I fredags gick jag på bio som sagt, samma sak på lördagen men en annan film, givetvis. Snabba Cash med Hannah blev det den här gången och det är jag väldigt nöjd med. Grymt fängslande och... Stark film. Och för övrigt, hur jävla läcker är inte JW (Joel Kinnaman)? Eller Jorge (Matias Padin Varela)? Jag dog lite!

På söndagen blev jag övertalad av Hannah att följa med på öppet hus på Dance Academy. Jag, som vanligtvis dansar skitfull och skitfult, tänkte att okej, jag ska ge detta en ärlig chans. Passade på att dra med mig Mattias också när jag ändå var igång. Hur resultatet gick kan väl diskuteras (kortfattat: jag och mattias gjorde bort oss big time med en något bristfällig motorik medan Hannah däremot är en naturlig talang) men en sak är säker, vi hade helt sjukt roligt. Faktum är att jag ska ge mig på en gratislektion ikväll igen, haha. Livet är för kort för att man ska orka vara korrekt hela tiden, antar jag ;)

Söndagen avslutades betydligt lugnare, först en pizza med Mattias och sen hem till filmkväll tillsammans med Karin. :) Så sammanfattningsvis får man faktiskt ta och säga att jag är väldigt nöjd med helgen som varit, fylld med trevligt sällskap och roliga händelser.

Igårkväll = kväll med Alexandra, däckade på soffan och ikväll blir det dans som sagt, och sen en kväll hos Mattias :)

Kommentarer
Postat av: Mejlin

dans, you say? ;D kan ju vara skoj... beroende på vad det är för dans förstås :)

2010-02-02 @ 12:31:57
URL: http://malinkullberg.blogg.se/
Postat av: k.

Som sagt. Jag dog också lite. Jorge alltså, meow!

2010-02-02 @ 14:46:34
URL: http://karinlindstroem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0