Tuesday wednesday break my heart


Lite kul att jag skriver som minst när jag 1) haft som flest läsare ett par dagar i rad och 2) för en gångs skull har ganska mycket att skriva om.

I alla fall. Igår blev det först lunch på panorama med Emma, sen raka vägen till stan och Kunskapsnavet för möte. Kan ju bara säga som så att nu har man sysselsättning på dagarna så det räcker och blir över igen...
Sedan blev det gymmet, och tro mig, det var på tiden. Var på god väg att växa fast här hemma. I vilket fall som helst så kändes det minst sagt att jag inte varit där på ett tag, stapplade ner för trappen och trodde jag skulle svimma i duschen, haha!

Dock lyckades jag med bedriften att börja träna för tidigt efter min förkylning. Resultat = It's back, värre än tidigare. Planer för dagen är således säng, kan jang och té. Living the dreeeam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0