Fairytale of new york


Nä, nu är det slut med allt jävla klagande. Ändra åsikt om julen lär jag inte göra, men jag hatar att vara en dramaqueen som tycker synd om sig själv. Och efter att ha läst artikar som denna insåg jag att det är dags att cut the crap och vara glad för det man har. Nästa jul ska jag dock planera annorlunda, ska börja i tid och ägna mig 110% åt välgörenhet, hade jag tänkt. Det tror jag man mår ganska bra av själv, också.

Ikväll blir det uppesittarkväll med Jocke. Ska även spendera julaftonskvällen med samme kille, efter traditionsenligt firande med mamma, förstås. Planerar som sagt att göra det bästa av situationen vilket i min värld innebär att jag ska bli kanonfull, haha! Ser framemot det litegrann :)


Den enda julsång jag står ut med. Eller rättare sagt - älskar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0