Dag 08 - den här månaden


Jaha, den här månaden, ja. Egentligen är väl jag världens sämsta att skriva en blogginlägg om min månad, då jag har minne som en dement tant (ska för övrigt bli spännande att se hur jag blir i pensionsåldern).

Men okej, jag har sökt jobb i Norge, sökt jobb i Kalmar och sökt jobb på Irland. Börjat plugga Hotell A, fått tillbaka insändningsuppgift med betyget MVG+. Blivit väldigt stolt över mig själv på grund av detta.
Haft en katastrofal ekonomi.
Varit (är) extremt förkyld, flera gånger om.
Längtat bort.
Sett framemot juldagen. Sett framemot nyårsafton.
Ångest över julafton.
Och framför allt, pratat/umgåtts/fikat/sovit hos/festat med världens bästa vänner!


Nio dagar kvar av denna månaden och även av 2010.
Ska bli intressant att se vad som hinner hända under de dagarna, speciellt den 27:e med tanke på den överraskning mina kära vänner planerar. Jag har riktigt grov ångest och överväger att emigrera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0