Castle walls

Herrejävlar vad trött jag är, som sig bör dagen efter juldagen. Gårkvällen/natten var riktigt rolig! Drog runt på bland annat O'learys, KM och The rock tillsammans med Emma och Karolina. Träffade även på Rasmus och Alex ute i vimlet (säkerligen fler också, minnet sviktar lite) :)

Dagen har jag spenderat bakfull i Ljungbyholm hos morfar, tryckt i mig julmat och pluggat pluggat pluggat. Slutprov på fredag (ja, på nyårsafton), wish me luck!


Imorgon ska jag utföra okänd aktivitet tillsammans med mina vänner, som tydligen ska utsätta mig för något. Antar att jag borde vara orolig...

Kommentarer
Postat av: Rasmus

^^ det var roligt att ses igen

2010-12-27 @ 14:32:15
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0