Ambitions

Så. Sjukt. Trött.
Har suttit i x antal timmar och reggat ansökning efter ansökning på diverse norska sidor. Att regga sig på motsvarande svenska sidor brukar gå ganska lätt, men när det är ett språk man inte har full koll på är det inte lika enkelt. Sen verkar det som att många norska sidor ofta tenderar till att ha en lite mer komplicerad uppbyggnad än de svenska. Fast bra känns det! Skönt att få något gjort, och lite roligare när man gör det med Jocke och drömmer sig bort till framtiden.


Har inte sovit många timmar inatt, fick besök runt fyra imorse av en kanonfull kille som fick ledas hem för att inte slå ihjäl sig, HAHA! Samma kille ringde även och väckte mig runt 10-tiden imorse. Så jag är lite seg idag, men effektiviteten kan man inte klaga på.


Imorgon åker Jocke till England och lämnar mig kvar på den här skitön. Positivt med det är att jag lär längta bort mer än någonsin och således få ännu mer gjort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0