Overdosing with you

Mitt liv går mest ut på jobbsökande för tillfället. Måste. Måste. MÅSTE. Ha ett jobb. Helst nu med en gång, med tanke på alla mina räkningar som ligger och blänger på mig. Ångest! I alla fall är jag mest fokuserad på jobbsökande i Göteborg nu. Stockholm ligger mig visserligen närmast hjärtat men det faktum att jag inte har någon bostad där har gjort att jag valt Götet, där jag har två lösningar fixade tills vidare ifall det blir något.


Imorgon ska jag träffa Karin, kanske en av de sista gångerna innan hon sticker till Lund. Och på kvällen blir det Tobbe, som också flyr Öland och flyttar 40 mil bort i helgen. Erik sticker tillbaka till utbildningen snart, Karolina och Elin sticker till London om en månad... USCH vad jag kommer sakna er allihopa! Inte okej någonstans. Nu håller vi tummarna för Götet för min del, så att jag också har någonstans att fly till.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Well i Göteborg har du vänner som väntar på dig (:

2010-08-18 @ 22:50:28
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: Erik

Ja det är riktigt tråkigt att folk försvinner! Men jag kommer iallafall komma hem nästan varje helg. Ska umgås mycket mer än tidigare. Många krogrundor tycker jag ;)

2010-08-22 @ 23:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0