En plats i solen

Jaha, jag agerar visst sjuksköterska idag? Tobbe ligger totaldäckad på soffan, först tänkte jag att han bara var som män är i allmänhet när dom är sjuka (= ynkliga och överreagerar), men tydligen mår han faktiskt riktigt dåligt den här gången. Blir i värsta fall ett akutbesök, så inatt är det värsta sovande jouren för mig i Greby. Inga problem att ta över Tobbes hemtjänstyrke nu när han flyttar, hähä!

Problemet är väl bara att jag också börjar må dåligt, så för att ha lite att tänka på utnyttjar jag lugnet med att söka ännu fler jobb. Produktiviteten är på topp, måste jag säga. Och för övrigt, Kents album "en plats i solen" blir ju för tusan bara bättre och bättre hela tiden, I love it!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller tummarna för att du hittar något! :D

2010-08-20 @ 07:04:47
URL: http://malinkullberg.blogg.se/
Postat av: Rasmus

sv: alla verkar komma upp i slutet av augusti där ;) men lätt att vi ska parta :D

2010-08-20 @ 12:26:08
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0