Come clarity

Jag skulle verkligen helhjärtat vilja lägga mig ner och skrika just nu. Jag är så less på jobbsökande, ansökningar och framför allt är jag less på räkningar jag inte har råd att betala.

Egentligen borde jag inte klaga eftersom jag imorgon åker till Göteborg och sedan går på intervju där uppe i övermorgon. Ska jag vara ärlig hade det vart hundra gånger mer motiverande om det varit Stockholm, staden jag verkligen vill till. Även staden jag inte kan söka jobb i eftersom jag, till skillnad från i Gbg, inte har någon tillfällig bostadslösning. För övrigt är jobbet bara på deltid, något som i vilket fall som helst inte håller i längden.

Jag hatar att låta deprimerande och tyck-synd-om-mig men ibland känns det som att inte mycket spelar någon roll. En enstaka ljusglimt men sen går det åt helvete igen. Just nu åtminstone.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Äschdå! Får du jobb här kanske vi kan dela på någon större bostad ? (:

2010-08-25 @ 19:55:08
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0