I want you to want me

Jahaja, pinsamt dålig uppdatering var det här! Dock ser jag det till största del som något positivt, för det innebär ju faktiskt att jag har viktigare/roligare saker för mig än att sitta här.

Helgen spenderade jag i Markustorp (ovanligt, eller hur?) och det var, precis som förväntat, riktigt kul. Emma och jag hade huset för oss själva och hann med att åka på cruising, spela med andra ord, träffa Malin och Anton och... Ja, vad ska man säga, vara lika störda som vanligt? Göra det vi är bäst på, helt enkelt. Jag är nöjd med helgen i vilket fall som helst.

Idag var det yogapass med Mattias och träning står på schemat imorgon också, närmare bestämt någon timme på gymmet följt av att jag ska simma ett par längder, är tanken. Och nu borde jag definitivt gå och däcka i sängen med tanke på att jag ska samåka med mamma in till stan om cirka sju timmar. Så, godnatt säger jag!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

godmat. jag orkade inte skriva godnatt...wait. fuck

2010-04-28 @ 01:38:52
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: Mejlin

Vilken hurtbulle du har blivit då ;)

2010-04-28 @ 23:45:41
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0