Tillbaka

Fy i helvete vad jag är trött på bloggdesign just nu. Trots att jag använt mig av designadinblogg.se och massa tips från emma får jag inte den där jäkla headern att funka. Så då tog jag ett moget beslut att skita i headern tills jag orkar engagera mig i det, vilket inte lär bli än på ett tag, och blogga ändå. Det var anledningen till att min blogg var lösenordsskyddad ett tag - det såg helt enkelt för jävligt ut :)

Nu är klockan snart fyra och jag funderar på att kasta in handduken för idag. Kvällen har för övrigt vart otroligt trevlig, min kära vän Jocke har vart på besök och vi har gjort allt ifrån att titta på porrklipp till att däcka framför världens bästa film The Notebook. Haha, vi har definitivt en underlig vänskap fast det uppskattar jag också.

Näe, godnatt nu, här är trailern till The notbebook om någon efterbliven stackare därute missat att se den :)



Kommentarer
Postat av: Rasmus

:') nåh, det är lite knepigt, beroende på vilken stilmall man väljer som grund. kan säkert hjälpa dig någon dag :) kramar

2009-09-28 @ 14:33:11
URL: http://heartscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0