Synundersökning

Synundersökning bokad (note to self: 6 oktober 11.20). Skulle ju vara lite top notch om man får glasögon också. Fast lätt värt det bara jag slipper yrseln och kan börja jobba som vanligt. Sen att jag, enligt tobbe, ser ut som en snuskig lärarinna i glasögon, är väl smällar man får ta antar jag.

Sitter och lyssnar på Ashtray heart med Placebo, underbart. Är så grymt sugen på att se dom 13 november i Stockholm och får verkligen behärska mig för att inte boka biljetter. Den förnuftiga sidan i mig förstår att det är rätt orimligt med tanke på att Pink-konserten är tre dagar tidigare och att det inte finns en chans i världen att jag har råd. Den andra sidan av mig försöker bortse från sådana petitesser dock...

Nu ska jag återgå till något meningslöst dataspel och smultron/vaniljté :)

Kommentarer
Postat av: Rasmus

glasögon är aldrig kul : ( men efter ett tag vänjer man sig och kan eventuellt skaffa linser :) och placebo är underbara!

2009-09-28 @ 17:29:27
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: Malin rödtott

Yay! Inget lösenord längre och fin blogg du har skaffat dig... btw... det där headerproblemet - need any help? ;D

2009-09-29 @ 12:23:10
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0