Nittioåtta

Läsarantalet igår slutade på 98 pers. Jösses, är jag verkligen så intressant? Känner jag ens så många? Äh, jag är väl ingen scandalbeauty i stil med Kissie direkt men vafan. Det är säkert läsbart detta, förhoppningsvis.

Lite mat, fika och allmänt prat med familjen ejnarsson avklarat nu såhär på eftermiddagen. Ska pysa iväg till jobbet om sisådär en halvtimme men först ska jag nog hinna med en liten promenad. Mina dagliga (oftast, man kan inte vara effektiv hela tiden) rundor i Greby är tamigfan något av det mest avstressande som finns, sjukt skönt. Finns en del nackdelar med Greby (grymt dåligt läge, dåliga bussar och ett by-fyllo för att nämna några) men naturen går inte att klaga på. Underbart är ordet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0