Back to square one...

Sådär ja, då försöker vi blogga igen då. Tröttnade på allt med gamla bloggen, namnet, designen - you name it, så nu ger vi det ett nytt försök med en nystart istället. http://rebeccalundberg.blogg.se är det som gäller nu istället alltså!

Och appropå designen - nej, det är inte riktigt meningen att det ska se ut såhär. Det är mer en nödlösning. För att beskriva det kortfattat kände jag mig som någon med bipolärt syndrom idag när jag satt och pillade med designen; Ena sekunden "fan vad roligt det är med design", andra sekunden "jävla skitfitta, jag kan ingenting och är dum i huvudet". Tur var nog att jag var ensam hemma så att allmänheten blev förskonad från dessa plötsliga anfall.

Ikväll blir det inga avancerade grejer, lite farmville kanske (ja, jag är den sista människan på facebook-jorden som upptäckt det spelet) och sen lite film och mys med Tobbe. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0