Undisclosed desire

Muse igår, på hovet. Hur ska man ta och beskriva det? Underbart är ett bra ord, dock inte tillräckligt i de här sammanhanget. Scenshowen var ännu bättre nu än förra gången jag såg dom - vilket säger en hel del, då den förra kändes rätt oslagbar. De inledde med uprising, upphöjda på tre piedestaler (stavning?), helt magnifikt. Starlight gav mig gåshud, precis som förra gången, och låtvalen överhuvudtaget var skitbra. Och undisclosed desire, vilken låt, herregud.

Själv traskade jag omkring i mina nyinköpa high heels från scorett hela kvällen (på typ 13 cm klack eller så) vilket var ett fruktansvärt dåligt val. Slängde av mig dom under delar av kvällen och blev ett barfotabarn i Stockholm (vilket INTE resulterar i fräscha fötter, trust me!)

Efter Muse blev det ett par drinkar med Kalle och Bea :) Riktigt roligt och.. Utflippat, haha. Min fina språngmarsch till t-banan i mina klackar, lite lätt berusad också, var nog en syn i sig.

Silkis och jag begav oss hemåt runt ett inatt, då tog hon min korka-upp-mousserande-vin-oskuld; - jag är skiträdd för det där ploppande ljudet - drack upp vinet och avslutade kvällen med en vild brottningsmatch med diverse skumma inslag ("titta, jag tar mig själv på bröstet genom din hand"). Sjukt bra kväll, helg, allt. Jag vill inte åka hem idag men trots det sätter jag mig på silverlinjen 16.00 idag mot Kialmaaah. Stockholm igen om typ... 15-20 dagar, haha. Jag gillart!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

underbart :'D

2009-10-25 @ 18:05:10
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: Mejlin

Låter som en helsoft helg! ;D Love it!

2009-10-26 @ 00:03:31
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0