Tristess

Okej, för att vara ärlig så är det oftast rätt skönt att vara sjuk. Förkyld, i synnerhet. Då är det helt okej att inte ha några måsten, helt okej att skita i allt och bara bädda ner sig framför något random på tv och dricka té. (Haha, som om jag inte gör det ändå som arbetslös typ dagligen, det låtsas vi inte om).

Dock är det fruktansvärt tråkigt i längden, och man får ohälsosamt mycket tid på sig att fundera över sitt liv. Slutsatser jag dragit ikväll, förutom det faktum att jag tycker synd om mig själv och mår fruktansvärt dåligt, är följande;

* Lönen på onsdag ska sitta väldigt fint. Jag ska då göra något åt mitt okontrollerade rufs på huvudet hos någon väl vald frisör (gärna någon med mycket tålamod, för det här, mina damer och herrar, kommer ta tid!)

* Jag saknar Karolina, och tänker tillbaka på studentveckan på vallen. Det var tider det! Jag tycker hon ska ta och pallra sitt engelska arsle österut och komma hem snart, gärna lagom till juldagen.

* Sist och störst - Jag fick jobbet på 118 700. Här går det undan. Onsdagen klockan 09.00 börjar det och någonstans där lär väl mitt sociala liv ta slut.  HARD WORK WORK!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

GRATTIS <3 ! vem ska vara arbetslös med mig nu då :c

2009-11-21 @ 00:38:24
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: k.

Kick ass-bra! Lycka till nu på nya jobbet!! Men vi hörs fortfarande om ny myskväll ;)

2009-11-21 @ 11:00:00
URL: http://karinlindstroem.blogspot.com
Postat av: Mejlin

eeey! grattis till jobbet, som fan! :D när du får lite cash och en ledig helg så kom och hälsa på vetja! :D

2009-11-21 @ 18:17:06
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0