Joker and the thief

Arbetsintervju på uniflex/telenor avklarad för dagen. Det gick väl bra, tror jag..? Sånt där är så svårt att avgöra. Till exempel tyckte jag goexcellent-intervjun var den sämsta jag gjort någonsin, och det jobbet fick jag, haha...  Ännu mer jobbsökande idag. Är efter 17 dagar som arbetslös grymt trött på det redan, så nu ska jag ta tag i det här, tänkte jag.

Nu ska jag bädda ner mig och kolla på Shrek the third, både tvåan och trean har ju ett helt awesome soundtrack. Eller vad sägs om den HÄR? Underbart!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

haha, jag har varit det i .. typ 1,5 månad? eller typ mer >.< hoppas du kirrar jobbet där iaf :) jag kanske börjar på goecellent till att börka med, men sen om jag erbjuds jobb på telenor, så tar jag lätt hellre det <3

2009-11-17 @ 12:40:52
URL: http://heartscene.blogg.se/
Postat av: Mejlin

värst vad alla går och byter jobb ;D och den låten är helt awesome btw! :D

2009-11-17 @ 17:33:05
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0