Who needs love

Bea gjorde mig glad idag genom att på sin bilddagbok påminna mig om en gammal musikkärlek - Razorlight. Speciellt låten Who needs love som jag upptäckte att jag var i stort behov av just idag. Så, tack Bea!



Stunder av svaghet är riktigt jävliga. Om du bara visste hur gärna jag vill plocka upp telefonen och ringa dig, eller hoppa på bussen eller... Ja. Bara göra någonting som gör någon skillnad. Men jag tänker inte göra det. Bollen ligger hos dig, inte hos mig. Jag tänker inte böna och be till någon som dumpar mina saker i sopsäckar. Eller som får mig att hoppas på något som man sedan struntar i. Jag är värd mer än såhär.

Kommentarer
Postat av: Mejlin

du är VERKLIGEN värd så mycket, Becca! våga för fan inte ge upp!

2009-12-09 @ 20:21:14
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0