Tick tick boom

Det är lite konstigt hur man ena sekunden vara en del av något, och inte vara det i nästa. Det är också så otroligt mycket man tar för givet ibland, och inte inser hur mycket man kommer sakna det förrän det är borta. Livet går vidare för alla andra oavsett om jag är inblandad eller ej. Jag måste bara komma till den punkten jag med, att känna att mitt liv går vidare, med eller utan vissa personer. Jag är långt ifrån där än...

Uppskriven på spanska nu i alla fall, fem veckor, kursstart 28 december. Även väldigt sugen att ta en sista minuten till just Spanien när bidraget kommer. Jag måste bort och ladda batterierna någonstans där jag inte varit förr, där jag inte har några minnen att relatera till.


Kommentarer
Postat av: Natli

Du överlever Myskis, jag lovar. För övrigt så är Spanien ett fantastiskt land, dit måste du åka någon gång.

2009-12-19 @ 13:45:08
URL: http://skrattmoes.blogg.se/
Postat av: Mejlin

Spanien är underbart! eller ja... jag har ju aldrig varit där men jag kan tänka mig haha xD ladda batterierna är alltid bra... hade det funnits så hade jag köpt en becca-batteri-laddare till dig i julklapp! :D

2009-12-19 @ 14:32:11
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0