Måndag.

Fick en glad överraskning på posten idag, min faster hörde av sig och ville gärna ha lite kontakt med mig och morsan. Jag har knappt vetat vem hon är innan så det var jättekul att hon skrev, så man förhoppninsvis kan träffa henne någon dag.. :)

Spanskakursen började idag också, dock beräknas inte min lärobok komma förrän om tre dagar så det blir en hel del att plugga ifatt. Älskar när allt är så välorganiserat. -.-

Och på söndag flyttar Emma. Lär ju bli ett antal tågresor till Malmö under den här våren...

Ikväll blir det till att träffa Jocke :) Mannen som jag för övrigt umgicks med under julaftonsnatten, kalasfull. En bra jul, sannerligen!

Kommentarer
Postat av: Becka

JASSÅ? tågresor till malmö har man råd med, men fan inga till växjö :(

2009-12-28 @ 21:20:01
URL: http://kaifighter.blogspot.com
Postat av: Anonym

spanskan har alltså börjat? :D kom ihåg: cuanto cuesta tu entrepierna? ;)

2009-12-29 @ 02:02:35
Postat av: Natli

Om du säger det på din första lektion så kommer jag älska dig i all evighet och tillbe dig vid min live-size Rebecca som för närvarande står i källaren ;)

2009-12-29 @ 11:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0