I will survive

En sak är jävligt säker, att försöka gå vidare från ett nästan tvåårigt förhållande innebär en helvetes känslomässig berg & dalbana. Se bara på gårdagens blogginlägg, inte det gladaste direkt, men tack och lov har man en del underbara vänner i sitt liv som vet precis vad man behöver höra för att det ska vända. No names, förhoppningsvis vet hon vem hon är, den lilla juden :)


I will survive blir kvällens låt, den här fjantiga discolåten ger mig en oförklarlig lust att vilja dansa runt i underkläder i vild förtjusning (usch, folk skulle bara veta vilka jävla saker man har för sig när man är ensam hemma). My point is, även om det kommer komma en hel del svackor även i fortsättningen, är det bara att ge sig fan på att klättra upp igen. Har man väl nått botten finns det bara en väg, och det är uppåt. I will survive :)


Kommentarer
Postat av: Mejlin

Klart som fan att du fixar det tjejen! :D



Och förlåt för idag :( Jag missbedömde mitt eget immunförsvar när jag gav mig ut i svinkalla natten och drog på mig världens jävligaste förkylning :'( usch och fy.

Men kom till Sthlm och hälsa på snart! Typ till våren när snön börjat töa bort och man kan gå utomhus utan att förfrysa både fingrar och tår :)



<3<3<3

2010-01-02 @ 13:39:25
URL: http://malinkullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0